Hoe een eBook maken?
Leestijd: 3 minuten In deze blog zullen we het hebben over eBooks. Hoe een eBook maken? Hoe een 3D mockup creëren? Waar je eBook promoten? Hoe een cover aanmaken? Hoe een ‘Page Flip’ genereren alsook hoe call-to-actions en video’s integreren. Lets’s get started. Wat is een eBook? Op de vraag: “Wat is een eBook?” is een heel kort antwoord mogelijk. …
Customer Centricity, hoe meten?
Leestijd: 4 minuten Customer Centricity is een een strategie die gebaseerd is op het centraal zetten van de klant en dit vanuit een outside-in-perspectief. Uitermate belangrijk hierbij is dus te vertrekken vanuit de klant, diens behoeften in kaart te brengen en continu te connecteren. In deze blog “Customer Centricity, hoe meten” geven we een definitie, een model, alsook …
Verzamel Google stars
Leestijd: 3 minuten Stel je bent op zoek naar een product/dienst. Vaak word je dan geconfronteerd met ‘Google star ratings’. Ze komen op twee verschillende plaatsen voor, enerzijds onderaan bepaalde zoekresultaten anderzijds gelinkt aan locaties. Gekoppeld aan de zoekresultaten komen ze net onder de meta-omschrijving voor. Gekoppeld aan een locatie zijn ze ze net onder de kaart terug …
Content-marketing
Leestijd: 3 minuten Vandaag de dag, meer dan ooit tevoren, dient content marketing centraal te staan in je marketing aanpak. Content raakt immers elk aspect van je marketingmix maar wat houdt content marketing dan juist in?
Videomarketing
Leestijd: 4 minuten Zoals reeds aangegeven in een eerdere blog is Youtube de op één na meest gebruikte zoekmachine.Een video bekijken is audiovisueel en daarom een stuk duidelijker en sneller dan het lezen van een tekst. Volgens onderzoek van Cisco zou het internetverkeer tegen 2022 voor 82 procent bestaan uit video’s en animaties. Op Youtube alleen al wordt …
Wat is retargeting?
Leestijd: 3 minuten ‘Wat is retargeting?’ Zowel online als offline zit de kracht van de boodschap in de herhaling. Op dit principe is retargeting gebaseerd. Door middel van retargeting kan je eerdere bezoekers van je site terughalen;
Email Marketing : waarop letten?
Leestijd: 4 minuten Onbekend is onbemind. Gemiddeld zijn mensen pas bereid om iets bij je te kopen na het zevende contactmoment. Je wil er daarom voor zorgen dat je je doelgroep meerdere keren kunt bereiken. Een contactmoment kan van alles zijn : social media, site, advertentie, beurs, email… noem maar op. In deze blog “Email Marketing: waarop letten?“ …
Verbeter je online rendement!
Leestijd: 4 minuten Het internet groeit aan een hels tempo maar onze tijd, 24 h per dag, blijft gelijk. We zijn verslaafd geworden aan urgentie en directe behoeftbevrediging. Volgens een onderzoek van Microsoft hebben internet gebruikers tegenwoordig een lagere aandachtsspanne dan een goudvis. Een goudvis houdt maximaal 9 seconden zijn aandacht erbij, terwijl een mens na 8 seconden …
Wat wordt bedoeld met de Customer Journey?
Leestijd: 3 minuten Wat is de Customer Journey of klantreis? Wat wordt bedoeld met de Customer Journey? De Customer Journey is het complete traject dat een klant aflegt wanneer hij of zij een een product, merk of dienst gaat kopen. Dat begint bij de oriëntatie maar loopt door tot na de verkoop. De Customer Journey is maw de …